Snelle levering, goede producten

Een heel snelle levering van de producten en goed advies.

heel goed

goed contact alles netjes op tijd geleverd.

Super tevreden

Goede service, snel verstuurd, alles top!

Gewoon prima afspraken nakomen

Mooi aanbod, goede service en vooral snel en goed afspraken nakomen

Zeer vriendelijke mensen die je erg goed helpen om tot het gewenste eindresultaat te komen. Tevens een snelle levering

Behulpzaam

Je wordt goed geholpen en het product vwas er binnen 7 dagen . Zag er keurig uit.

Uitstekende en supersnelle service!

Met een spoedopdracht bij Relatiegeschenken.nl aangeklopt en dankzij actief meedenken van Rebecca een prima oplossing gevonden die uiteindelijk ook nog sneller dan verwacht geleverd werd.

Goede en snelle service!

Het contact is zeer goed! Snel, duidelijk en vriendelijk. Kwaliteit van de producten goed en de levering gaat ook altijd goed. Wij zijn zeer tevreden!

Blij mee!

De service is goed en het contact is fijn. Ik ben ook heel blij met de geleverde producten.

Prima ervaring

Lekker vlot en perfect gekregen wat ik voor ogen had

Fijn en snel schakelen, komen afspraken na

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Komen afspraken na en kunnen snel schakelen als dat nodig is.

Zeer negatief, niet bij bestellen als zakelijke klant

Als zakelijke klant een bestelling geplaatst voor totebags. De kwaliteit van de totebags was ondermaats. Aan Relatiegeschenken.nl gevraagd voor een passende oplossing per mail. Toen werd keihard de deur dichtgegooid. Tot tweemaal toe was er (per mail) geen mogelijkheid om uberhaupt een oplossing te zoeken. Telefonisch contact gezocht, daarin werd eigenlijk alleen direct naar de algemene voorwaarden verwezen. Waarin staat dat retourneren niet mogelijk is. Dat dan ook geaccepteerd en voorgesteld bij te betalen voor een oplossing. Het voorstel was om het artikel om te ruilen en daarbij was het geen probleem geweest als er extra kosten zouden moeten worden gemaakt. Die zouden voor ons bedrijf zijn. Relatiegeschenken.nl werd boos, verhief de stem en bleef refereren naar de algemene voorwaarden. Na de eerste medewerker, bleef ook de leidinggevende stem verheffen en mij in de reden vallen. Er werd niet eens overwogen te zoeken naar een oplossing. Erg jammer. Zeer zeker de laatste keer dat wij hier een bestelling hebben geplaatst en we raden andere bedrijven af dit ook te doen. Want op deze manier doen wij in ieder geval geen zaken.

Goede service, snelle levering

Ik heb heuptasjes met logo en tekst besteld. Ik ben super geholpen met al mijn vragen, en toen ik eenmaal besteld heb kwam deze ruim binnen de gestelde termijn binnen, en ze zien er helemaal geweldig uit. Volgende keer ga ik zeker weer hier bestellen!

Ik heb contact met Rebecca, die helpt om advies te geven en de bestelling snel af te ronden. De producten zijn van uitstekende kwaliteit en precies zoals we ze besteld hebben.

zakelijk en snel

meedenken

Snel en mooi

Aanvraag en ontwerpen ging razendsnel, binnen 5 dagen geleverd. Ik kom hier zeker terug.

Top service, vriendelijk en erg behulpzaam

Telefonisch erg goed geholpen door Rebecca, vriendelijk personeel en super behulpzaam. Bedrukte flessen zijn snel bezorgd, nette opdruk en goede kwaliteit. Dankjewel

Top ervaring

Er werdt goed gecommuniceerd. Snelle levering. Goed product. Klantvriendelijk.

Super goed

Door Wendy al diverse keren super goed geholpen.

Heel tevreden

Mooie producten en snelle levering. Voor herhaling vatbaar!

Snelle en goede levering

Mooi product en graveren is wel de duurdere maar mooiere optie. Logo is precies zoals aangeleverd. Na akkoord van de offerte hebben we vrij snel het product ontvangen. Wij bestellen al langer bij deze leverancier en tot nu toe altijd dik tevreden.

Goede service maar communicatie binnen het bedrijf kan beter

Voor mijn client moest ik items bestellen voor een goodiebag. Hiervoor had ik wat gevonden en op de website stond weergeven dat het tussen de 5 tot 10 dagen duurde voordat het geleverd kon worden. Nou dat was top voor ons want wij hadden haast. Eenmaal bij de aanvraag van de items bleek de website niet correct te zijn en zou het 40 dagen duren (wat een ontzettend groot verschil is). Gelukkig kwam de een van de medewerkers met andere opties die we snel konden bestellen. Toen kwamen we uit op een andere optie en heb ik deze besteld en betaald. Om vervolgens een dag later te horen dat de voorraad hiervan niet klopte en dat ik wederom opnieuw moest kijken naar een andere optie. Hierbij hielp de medewerker mij goed om weer een nieuwe optie te vinden, maar helaas was de enige optie ook nog is duurder. Al met al zijn mijn items op tijd geleverd en had ik goede service. Maar dat gerommel binnen het bedrijf zal mij niet motiveren om hier nogmaals te bestellen.

We werden heel fijn geholpen

We werden heel fijn geholpen

Super!!

Makkelijk, snel en prima communicatie. Zeker aan te raden!!

super fijn

Hele fijn en goeie communicatie. Snelle levering veel opties en denken heel goed mee. Breed assortiment goeie kwaliteit.

Pompmolenlaan 19 B

3447 GK Woerden

Over Relatiegeschenken.nl BV

'Iedereen een verrassing!'​ is het motto van Relatigeschenken.nl. Met onze producten kun jij jouw klanten en relaties verrassen met een mooi en origineel relatiegeschenk. Nog steeds hebben relatiegeschenken een grote toegevoegde waarde voor jouw PR&Marketing. Uit onderzoek blijkt dat het weggeven van een relatiegeschenk veel meer impact heeft dan bijvoorbeeld een advertentie in een vakblad. Kijk gerust eens rond op www.relatiegeschenken.nl We zijn je graag van dienst met advies op maat door één van onze deskundige medewerkers.